HTML

Szerdai elmélkedések

Ez feljegyzések és élet érzések leirata. Ha bárki magára ismer benne, gondoljon rá, hogy az pusztán csak véletlen, de ha valaki tudja, hogy ő a főhőse az írásoknak, akkor az így járt :D A történések 2006-2007 között játszódnak. Elmúltak, de tanulságosak!

Friss topikok

Címkék

Szerdai elmélkedések XII.

2011.11.13. 22:42 beBe

2008. 01.23.

 Még szuszogok, még gyors lüktetéssel veszem a levegőt még kapkodom a levegőt. Elaludtam. Az élet értelmén filozofáltam előtte, gondolkodtam mi jó, meg mire és azon, amit Balu mondott, meg Tiso tegnap éjjel, azon, amit mások, azon, amiért érzek, azon…. És elaludtam. Most meg itt szuszogok, mélyen veszem a levegőt, kapkodok utána, de nincs kedvem visszaaludni. Rosszat álmodtam. Róla…

 Elfelejtettem e már? Megnyugodtam e már? Nem. Nem így akartam visszatérni, nem így akartam bejelentkezni a Szerdai elmélkedésekbe, de tudtam, hogy előbb utóbb írni fogok. Van egy csomó megírt, de még nem kész, befejezetlen írás. Még nem felejtettem el. Soha nem fogom elfelejteni. Hogy túljutottam e rajta? Ki tudja? Néha úgy érzem soha nem fogok, máskor meg nem értem min töprengek, hiszen A. annyira más, annyira jó vele. Igen van A. egy kedves, szép, okos lány. Igen, okos, tudom, hogy ilyen nincs, de ő mégis az! J jah, bocsika, főleg lányok olvassák? Bocsesz? Tudjátok, ő olyan …, okos na. Ennyi! Olyan nem kell neki elmagyarázni kétszer, nem kell ötször sem, hanem egyszer elég! Tökre jó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerdaielmelkedesek.blog.hu/api/trackback/id/tr43375504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása