HTML

Szerdai elmélkedések

Ez feljegyzések és élet érzések leirata. Ha bárki magára ismer benne, gondoljon rá, hogy az pusztán csak véletlen, de ha valaki tudja, hogy ő a főhőse az írásoknak, akkor az így járt :D A történések 2006-2007 között játszódnak. Elmúltak, de tanulságosak!

Friss topikok

Címkék

Szerdai elmélkedések V.

2011.09.19. 23:22 beBe

Szerdai elmélkedések V.

  A IV. kimaradt, mert nem tudtam mit, vagy hogyan leírni, de most már megfogalmazódott bennem!

  Telnek a napok, és telnek a hetek is, rohan minden, mindenki előre. A napok telténél heteket érzek elhúzni mellettem, míg hetek elteltével hónapoknak érzem. Elszalad a világ és közben fogalmam sincs, hogy én merre haladok. Asszem toporgok, és ezért száguld el mellettem minden, vagy egyenesen hátrafelé járok. Cselekszem, és teszek-veszek, de csak épp, hogy vegetálva. Nem hallottam felőled már idestova…, hüm... fél éve. És közben? Minden hetem egy csoda.

Egyik nap azon kesergek, vajon hol, vajon hogy ismerek majd meg kedves, értelmes lányokat, hiszen mindenki olyan zárkózott. És elég egy Győri verseny, hogy megismerjek ilyen lányt. És főképp, hogy matematikus, no azért ez nem mindegy! És közben? Csak toporgok!

Hé, Te nő! 

Mikor is volt? Mikor is pingpongoztam a Holdudvarban veled? Még nem volt holdtölte, s most az van! Mikor is futottunk össze a nyitó partin, amikor örömmel ugrottál nyakamba, enyhén spiccesen? Mikor is voltunk az szőlősorok közt és szólt a Whis you where here? Mikor is ölelt tested a víz lágyan simító cseppjei alatt? És ki is vagy Te egyáltalán? És én ki is vagyok? Te nő vagy és én? Én minden nap más vagyok! Mert el akarlak csábítani! Te nő! Szeretek veled lenni! Jó veled, bár nem tudom, hogy ez mi? Szerelemnek nem mondanám! De szeretek veled lenni nagyon! Nem hiszek neked, mert Te nő, te nem vagy komoly, nem vagy őszinte! Nő vagy, és gyermek! Olykor komoly, olykor félelmetes, máskor gyermeki, nem ismerek rád, ki vagy Te? És ki vagyok én? Mindig más!

„Nő vagy, jól érzed, hogy szükségem van a figyelmedre,

Nő vagy, jól érzed, hogy szükségem van a türelmedre,

jól van, bevallom szükségem van rád!

Ne kérdezz többet, bevallom szükségem van rád!

Nő vagy, s jól érzed, hogy szükségem van egy beszélgetésre,

Nő vagy, s jól érzed, hogy szükségem van egy szeretkezésre,

jól van, bevallom szükségem van rád!

Ne kérdezz többet, bevallom szükségem van rád!

Nő vagy és jól érzed, hogy szükségem van gyengédségre

Nő vagy és jól érzed, hogy szükségem van kedvességre,

jól van, bevallom szükségem van rád!

Ne kérdezz többet baby, bevallom szükségem van rád!„

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerdaielmelkedesek.blog.hu/api/trackback/id/tr983239815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása